Söök. Kevad. Udujutt

 Alustasin selle postituse kirjutamist erinevate helide taustal. Vaiksed kihinad, sosinal sõnad:" Teeme nii, et..." "Vaiksemalt, muidu ta kuuleb!" ja "Hihii, mõtle, ta ei aima midagi!". Lisaks kuulsin, kuidas konstantselt suleti köögi ust (mis muidu väga harva kinni on). Õhus aga hakkasid levima erinevad meelipaitavad aroomid. Istusin tasakesi oma toas, sest kui keegi tahab üllatust teha, siis tuleb tal lasta seda rahus teha. Aeg-ajalt käis kolm erinevat silmapaari toa ukse vahelt piilumas, kas olen juba vabanenud. Ja oh seda rõõmu, kui mul lõpuks asjad tehtud said ja üllatajad mind kööki võisid tirida! Kokku olid pandud ja ära küpsetatud kõige mõnusamad toiduained ja ka laud oli kaetud. Mida sa, hing, veel ihkad pärast teguderohket tööpäeva! 

Päev enne seda ja omakorda päev enne toda tegi mu pisike sugulane (pärast oma pikka tööpäeva...kuigi, kui inimene elab tööl, siis on tegelikult suhteliselt raske mingeid taolisi pikkusi mõõta) mõned kung fu liigutused köögis ja tulemuseks oli kitsejuustusalat, mille söömise ajal kajas õhk mõnumõminatest.

vs mina päev varem

Olen praeguseks toiduga ära hellitatud...

Pisikese sugulase käsi on mängus...











Kevad jõudis ka vahepeal kohale, jeeeeii!!!! Minu jaoks algab kevad mitte lumikellukeste ja sädistavate linnukestega, vaid esimese kuiva asfaldilaiguga, mida mööda saab tossudega käia.

Sel aastal lisandusid kuivale laigule ja tossudele ka köhisevad-nohisevad lapsed....tõelised kevadekuulutajad.

Sinna nahka läks mu tänane viimane kidratund.... Õnneks olen ma juba niigi tohutult osav, eks...

Tegusa nädalavahetuse sisse mahtus muuseas ka koera rõõmsaks tegemine. Ja kui keegi meist siin on eriti fotogeeniline, siis just tema! Võib isegi juhtuda, et kui see päike niimoodi sageli paistab ja särab, siis on siinne koht varsti meie daami fotodest umbes. Aga käidud sai Annelinna koertepargis. Palju muda ja liiva ja uusi lõhnu. Lastel oli sama lõbus kui koeral. Seega win-win-win olukord.


Siis, kui päike pasitab täpselt..... hiih :D

Pillerpalli kämblake ja urvatudud
(ilmselgelt lavastatud!)

Hetkel on päevakorras tantsimine. Tüdrukuid ootab ees esimene esinemine, mis tähendab, et nende jäsemed ja puusad teevad suvalistel hetkedel suvalistes kohtades (minu jaoks) suvalisi jõnkse. Meil pisikese sugulasega on lihtsalt liialt tantsutuhinat keresse kogunenud ja nii juhtubki, et pitsa valmistamise ajal on terve köök täis ootamatutes suundades liikuvaid inim-osi. Igav ei hakka :D

dance like there`s no tomorrow


Palju palju päikest ja jätkuvat kuiva nina!! (:

Udumullitamiseni!




Kommentaarid

Populaarsed postitused