Korralduse täitmisest ja seenekorjest. Hurghada 5

 




Parandus, see täna oli tegelt eile :P

Täna oli seni kõige mõnusam rannailm. Lausa palav hakkas. Mingitel hetkedel. Korraks. 

Võtsin peahoonest ühe kohvi ja sättisin sammud randa. Oma kohale. Kõige kaugemasse nurka. Üks sõberitest andis korralduse palju päikest ammutada ja ma võin soovi korral olla väga sõnakuulelik. Lesisin ühtepidi ja teistpidi ja olin väga uhke oma konkreetse plaani üle kogu selle päeva päike ära võtta. Kui siin väga palju üksi ringi jõlkuda, siis hüppavad teenusepakkujad ja teenindav personal sageli ligi, et paar sõna juttu puhuda. Siiani pole keegi neist kuidagi ebameeldiv olnud. Teatud määral tunneksin end suheldes muidugi mugavamalt püstises asendis ja pisut kaetuma kehaga, mitte rannatooli laialivalgunult ja bikiinides. Aga noh. Olen kohanemisvõimeline. Igatahes sain maha peetud mitu vestlust, mille hulgas tegin broneeringu tänaseks siinsesse spa-sse hamam sauna ja õlimassaaži. Liigselt energiat kulus põhjendamisele, miks ma lähen sinna üksi, mitte kaksi ja miks ma keeldun minemast sel ajal, kui päike taevas on. Ütlesin oma kolm korda, et ei liigu sellest rannast kuhugi siseruumi. Mainisin ka, et see päike siin pole raiskamiseks, kui kuskil riigis on parasjagu miinus 20 kraadi. Tehti paar kõnet ja nagu imeväel muutus mulle algselt pakutud tänane ainuke kella 12-ne aeg kella neljaseks.

Mingil hetkel ärkas ka Härra oma igapäevasest talveunest ja leidis et kohe nüüd on vaja snorgeldamise varustust. Avastasime, et siinsamas rannas on täitsa põnev merepõhi. 

Võtsime suuna kalaturule. Skoorisime pool kilo maasikaid, ühe tundmatu vilja, mis maksis kümme korda rohkem kui maasikad, ja Härrale kohaliku moe järgi ..hõlsti? Kleidi? No selle asja, mis mehed siin mail kannavad. Moega kaasas käimine on oluline ja seepärast naasesime hotelli maasikate ja kleidi, aga mitte snorgeldamisvarustusega. Natuke päikesevõttu ja kell oligi neli. Aeg lasta endalt maha koorida ja pesta kõik mustuseseened! 

Pisikest kasvu, sooja naeratusega armas naisterahvas võttis mu vastu, talutas riietuma ja saatis seejärel sauna. Sattusin seal kolme eestlase sekka, kellest üks härra klatšis parasjagu oma naist. Jep. Läksin sinna lõõgastuma ja nautima, aga sain hoopis teada, kui lapsik ja tuisupäine on selle vaese mehe naine. Kannatlikku meelt neile mõlemale. Aamen. Saunast väljusin üksi ja edasiste protseduuride juures rohkem kliente polnud. Libistasin end kuumale kivile ( kuidas iganes seda ka tegelikkuses nimetatakse), sulgesin silmad ja lootsin parimat. Alustuseks kooriti mind mingi meeldivalt kareda asja ja seebiga. Väga nauditav ja üllatuslikult mitte valus, arvestades mu päikesest pisut hella nahka. Seejärel puhus neiu ühe padjapüüri meenutava seebise asja vahtu täis, tõmbas selle käega üle ja mu peale langes suurte tutsudena imepehmet kohevat seebivahtu. Väga mõnus tunne. Pärast loputati duši all ( just nimelt loputati, sest ma ise lihtsalt seisin ja neiu hoidis dušiotsikut ning uhas mu küljest vahututse maha) puhtaks ja talutati käe kõrval massaaži ruumi. Kakaoõli kulus lirtsuva heli järgi umbes 2 liitrit, mulle tundus. Ja see oli mu elu parim lõõgastav massaaž. Mina kõkutasin kõditunde pärast, neiu itsitas minu üle. Kokku kestis kogu trall u 1,5 tundi. Ruumid olid kesised ja saun kurikuum ning kuiv, aga kõik muu- pesemistseremoonia, vahumöll ja mudimine olid lihtsalt nii nii head, et salvestus tunne ja nauding, mitte visuaalne pilt. 

Põhimõtte pärast olen oma söögitaldrikus suurendanud oliivide osakaalu ja vähendanud kõike muud. 

Homme tahaks safrani, seebi ja tee jahile minna. Ja natuke veel päikest püüda.

Mõistsin täna, et mul on raskeloomuline koduigatsus....


Udujutustamiseni!



Kommentaarid

Populaarsed postitused