Hurghada 4

Eile õhtul otsustasime osa saada ka siinsest meelelahutusprogrammist. Sisuks olid nö missivalimised. Neli neiut pandi üksteise järel tantsima ja seda tegid nad erinevate kriteeriumide järgi julgelt üle tunni aja jutti. Tantsuliigutustest läks asi lõpuks nii eemale, et tekkis tunne nagu oleksin täiskasvanutele teenuseid pakkuvas asutuses. Pikk etendus sisaldas ülekohtuselt vaid naiste etteasteid, seega lõbu oli pisut piiratud vaatajaskonnale. Palju purjus ja lärmakaid turiste, kellest vähemalt paar kelkis sellega, kui pikalt nad juba joonud on. 
Kui keegi teab mõnda ilusat reisikohta, kus ei pea maad jagama läbustavate alkosõprade ja konstantselt suitsetavate värske õhu nautijatega, siis palun julgelt teada anda. Praegusel juhul pean tunnistama, et see seltskond pole minu teetassike.
Show ajal pillas üks vägijoogine mees minu kõrval kogemata põrandale oma joogiklaasi, mis kildudeks lendas ja mille üks kild mu vasaku jala katki käristas. Okei, käristama on liiga palju öeldud. Sain väikse haava, mis tublisti verd väljutas. Mitte eriti üllatavalt selgus, et 24/7 avatud medpunkt...polnud siiski avatud. Vajasime plaastrit. Administratsiooni onu ütles väga lahkesti mitu korda, kui kahju tal on, et ma niimoodi katki läksin. Aga plaastrit ikka polnud. Härra talutas mu koos verd imava vatitupsuga hotellituppa ja sinna ma oma valutava koivaga siis jäin. Härra on tark mees. Kuna jalg tegi tõesti põrguvalu, siis magada ei saanud. Oleks tahtnud natuke hädaldada ja enesehaletsust välja elada. Nutikas meesisend pages aga õue koos teiste turistidega sõbrunema. Ja pääses seega tüütust viginast :)

Hommikul oli väga päikesepaisteline ja soe, nii et jätsin teise poole äsja alanud und nautima ja vudisin randa. Kõige kaugemasse otsa. Kui pole inimesi, siis pole ka valjut jutuvada ja suitsuhaisu. Sain mõnusasti iseendaga mõtteid vahetada. Paar reklaamijat leidsid mu siiski üles. Aima pakkus fotosessiooni. Oli väga sõbralik ja rõhutas 12 korda, et ta on professionaalne. Sama palju sain mina vastata, et ma poseerimises pole professionaalne :) puhusime mõne minuti sõbralikult juttu ja soovisime teineteisele ilusat päeva jätku.
Bob pakkus sukeldumist ja snorgeldamist, aga see on meil juba homseks eestlaste poolt peetava teenusepakkuja juurde broneeritud. Bob oli samuti sõbralik ja üldse mitte koletislikult pealetükkiv.
Vahepeal käisin söömas.....see oli totaalne viga!! Või siis oli viga siin oliivide kiitmine. Mingi karmatrikk või universumi vingerpuss!! Ei hommikul ega ka lõunal pakutud oliive! Miks nad ometi teevad nii?!?

Udumullitamiseni!
Pugisin siis mandariine ja mingeid teisi vilju, mille kohta pean minema millalgi uurima, mis need on ja kuidas süüakse. Tegin viljadest pilti ja isegi mu lemmik-abimees Google lens ei teadnud vastust.
Tänase päeva saagiks on õrnad päevitusrandid ja talveunest virgunud Härrale punased lühkarid. Käisime linna peal. Selgus, et ma olen suuteline kauplema!? Mina-inimpõlgur! :D nii küpses eas veel ennastki üllatada-vot see juba on midagi. 

Kommentaarid

Populaarsed postitused