Udujutt 2

 Mõnikord käivad suurtel inimestel ka päkapikud. Näiteks ma tean ühte suurt inimest, kellele päkapikk tõi saapa sisse kivi. Sellise kivi mille kohta mõned teadjamad ütleks, et see toob õnne ja kaitseb võib midagi muud sellist maagilist. 

Mõnikord suurtel inimestel päkapikud ei käi. Sellel pole mingit pistmist hea või mitte hea olemisega. Mõned suurtele inimestele määratud päkapikud lähevad lihtsalt varem magama ja ärkavad hiljem ja nende tööaeg pole lihtsalt päkapikutatavaga sümbioosis. See on täitsa okei. 

Mõnikord aga käib sellistel õnnetutel tühja saapa omanikel hoopis väga lahke jõuluvana. Ja see on küll kindlasti sellepärast, et need suured inimesed on terve aasta väga tublid ja tegusad ja usinad ja heatahtlikud olnud. 

Mul käis selline eelpool mainitud jõuluvana ja tõi mulle veekeedukannu :) Ma ei saa sellest pilti panna, sest kannuke hakkas juba pärast esimest töönädalat lekkima. Samas on tema plussiks ehe algupärasus. Selles kannus vett keetes võib vabalt ette kujutada, et oled sumedal suveõhtul metsas ja keedad lõkkel teevett. Jõuad ootamise ajal veel kala püüda. Saagi ära puhastada. Soolata. JA ISEGI ÄRA KUIVATADA!! Sellel pagana veekeedukannul kulub ühest sajani minekuks oma tund aega!!

Uue kodumasina kiibakust kompenseerib vaid asjaolu, et enne, kui sinna esimese teevee sisse sain lasta, pidin sealt välja võtma teatise JÕULUVANALT. Kirjas oli, et kuna ma olen olnud meie linnaosa kõige parem, tublim ja asjalikum täiskasvanu, siis võin ma pärast jõuluvaheaega sõita Egiptusesse puhkama. Ja kuna seal sageli sahkerdatakse kaamelite ja naistega, siis kaitsjaks ja seltskonnaks võin Härra kaasa võtta. Jeei!!

Ma tean Egiptusest vaid nii palju, kui Muumia filmis näidati. On muumiad, higised inimesed ja skarabeused (need on sõnnikumardikad. Järelikult on seal ka sõnnikut... ).

Hetkel liigume bussiga Tallinnasse, kust kella viie ajal (sel ajal jalutab minu ema juba oma koertega!) stardibki lennuk. Pisike elevusepojake on juba särgi alla pugenud.

Isegi Lux Expressi mitte toimiv ekraan ja naaberkohtadelt pealetungiv mäkieine ebameeldiv hõng ei mõju hetkel tuju rikkuvalt. 

Itaalia, siit me tuleme!!

Ei, deem, Egiptus siiski seekord 😜




Kommentaarid

Populaarsed postitused